Tubaaa-91 Serap_23 depresyon ilaçlarını bilmiyorum ama ben sakinleştirici olan passiflora kullanıyorum doktorum bana bir üst plan depresyon ilacını önermedi.
Tubaaa-91 Serap_23 hayır kadın Doğum doktorum verdi sinir strese bağlı tansiyonum çıkıyor bunu önlemek için pasiflorayı verdi . İçtiğimden beri daha sakinim en azından boşver moduna geçtim .
DeryaKuzusu Benn 🙄 selectra 25 mg kullanıyorum lustral de kullanmıştım öncesinde. 4.aydan bu yana. Şuan 8.aya girdik. Doktorum 25 mg dan bişey olmaz dedi. İnşallah 🙏🏻
Akfth Antidepresanlarda uyusturucu oldugunu biliyormusunuz gebelikte kullanimi ne kadar dogrudur bilemiyorum ama