Eda3527 Merhaba kızlar ben yarın 14 haftalık olucam ama bu hafta yani 13 haftamda biraz kasık agrılarım ve arada nadir vajinaya iğne batar gibi zonklama oluyor sizlerdede oluyormu acaba
_kbranr_33 Eda3527 canım ben 8+3 üm ama genelde bebegin geliştigi için öyle oluyormus arada bendede oluyor
Misskokulumm Eda3527 normal canm 32 haftalığız bizde 4.ay bitene kadar hep devam etti rahmin büyümesinden oluyo
Superfreshlerim Eda3527 canım bende yarın 17 oluyorum, vajinaya iğne batma gibi birşey bende de oluyor hala ara sıra oluyor, kasık ağrısıda aynı şekilde
Eda3527 _kbranr_33 evet öyle olduğunu biliyorum da 9 haftaya kadar sol kasık agrım oldu birkaç haftadır yoktu bu haftada kasık agrısı olunca bi danışmak bilgi almak istedim teşekkür ederim 😊
_kbranr_33 Eda3527 Kızlar bılgınız varsa yazın 8+4 günlügğm bgun aksama dogru sag kasıgımın yukarısı hafıf sert sol tarafımda yok normalmı acaba