1 ay önce dişim ağırdı kanal tedavısı yaptırdım tekrardan agırmaya başladı bugün dişçiye gitti. Arasını ibraz temızledı Ağrı durmazsa antıbıyotık yazacam dedı bir işlem yapamıyacam dedı. 22 haftalık oldum antıbıyotık 3 ay agrıyı kesermı ? Ağrıdan ölüyorum.