Zeynp-krcgr Hastaneden çıkarken çoçuğu neye koyup çıkarttınız 🤔 travel sistem bebek arabalarındaki pusetle çıkarmayı düşünüyorum 🤔sizce
Askkokuluyavrum Zeynp-krcgr henüz Doğum yapmadım bebek arabası da almadim puset görümcemden gelecek ama o gelene kadar dogurcam herhalde 🤦🏽♀️ Kucağımda cikicamm sanırım bu gidişle bi sorun olmaz herhalde
Zeynp-krcgr Tubiorc muayene gidince görmüştüm 1 haftalık çoçuğu da onla getirmişlerdi zaten ünlüler falan da o şekil çıkarıyorlar 😀
Pinars Zeynp-krcgr evet ama diğer arkadaş herhangi birşeye koymadan çıkaracağını söylemiş ona istinaden yazdım zaten
yigitmom_ Zeynp-krcgr Kasim da dogum yapacam puset aldim canim onunla cikaricam kucakta cikarmam hemen arabaya binip eve geçeriz puset daha rahat
espalp Zeynp-krcgr pusetle çıkarıcam kısmetse. İzmir’den Ayvalık’a yol gelicez pusetsiz olmaz. Zaten çoğu hastane pusetsiz çıkışa izin vermiyor