Kbr_toprak canim burda her sorana yaziyorum ben cok memnunum hastanemden hayat hastanesi doktor naile gokce akagunduz ben doktor ismini duydugum icin gittim o hastaneye ama hastanedende cok memnun kaldm hem yeni hastane cok guzel hemde fiyatlaari uygun bildigim kadariyla ozel sigoratada geciyo muayne 100 tl dogum sezeryn veya norml farketmiyo 2200 tl