beyazguvercinim33 Proğram sürekli bir posta cevap vermek istediğimde bunu yapmaya yetkiniz yok gibisinden Sürekli reklam sayfası açılıyor Sayfa yenilemiyor Proğram donuyor Ekranda ekran yeniler gibi çizgiler oluyor Ve ben çok sıkıldımmmm Admin duy sesimizi 🤗🤗😉
Busrakivanc beyazguvercinim33 ya sürekli reklam reklam forum da gezemiyorum bile sürekli donuyor, kendi kendine reklamlara giriiyooo çok sıkıldım 🤷♀️
Bdjd beyazguvercinim33 son 2 gundur reklam biktirdi benide😬 yetkiniz yok bendede oluyor mesaji gonderiyor ama yine oyle uyari geliyor
Kbrbydkk Evet ya bende de sürekli birşeyler yanlış gitti bunu yapmaya yetkiniz Yok gibi uyarılar geliyor