Begonia Kızlar merhaba. Ben 3 aylık hamileyim. Mart başı olacak doğumum muhtemelen. Ben normalde bu sene dershaneye gitmeyi düşünüyordum şimdi ne yapsam bilemedim. Bebek olduktan sonra sağlıklı bir şekilde devam edebilir miyim dersaneye gitmeye, bebek için yetersiz kalır mıyım bunu düşünüyorum. Dershane her gün olmuyor, haftanın belirli günlerinde oluyor bebeğe süt sağıp anneme bırakabilirim ama aklım hep onda olur gibi geliyor haliyle. Bir de uzaktan eğitim canlı dersler var acaba onu mu satın alsam diyorum. Çok kararsızım, siz olsaydınız ne yapardınız? Edebiyat öğretmeniyim bu arada öğretmenlik için hazırlanacağım.🤰🏻🤷🏻♀️
360604 Begonia aynı dertten muzdaribiz canım bende Edebiyat öğretmeniyim dershaneye gitmeyi düşünüyordum ki hamile kaldım bu yıl kaldı ya gidemem aklım bebeğimde olur annem de yok kime emanet edebilirim ki 🙁
Deletedmom0043 Begonia tatlım bende hazırlancam ama dershaneye gidicek ne enerjim nede vaktim var. Ben evden benim hocam ile çalışıyorum YouTube da bedava
Begonia 360604 Bebeğin şansıyla her şey daha güzel olur gibi geliyor bana ama bilemiyorum. 🤗 Benim de annem çalışıyor o çok kalamaz kayınvalidem gelir.🤔
360604 Begonia İNŞAALLAH dediğin gibi olur canım nasip bakalım ♥️ Nerde oturuyorsunuz kayınvalideniz uzakta mı?
Begonia Deletedmom0043 Alan eğitimi için uzaktan eğitim satın almayı düşünüyorum. Benim Hocam’ı biliyorum, hocaları çok iyi. 👍