kyrdsvn canım evimin yan tarafı pek hastaneyi ve doktorlarını met etmıyorlar figen hanım hariç figen hanıma gidenler memnun canım figen hanıma gidebilrsin Ben kan haricı hiç gitmedım kan almaya gıttıgımdede hiç kolum morarmazken orda mosmor oluyor güler yüzlüde değiller yanı ben pek beğenmedim orayı canım