espalp ben bir haftadır hatta daha uzun süredir bebeğin hateketlerini çok çok rahat şekilde hissediyorum ve bir saat oynayp bütün gün hareket etmeyen bir bebek değil maşallah zaten böyle olsa burda post falan açmazdım ve doktorumu da aradım sizin doktorunuzun size dediği gibi sözler demedi hemen yanına çağırdı ama neyse gene de teşekkürler 29. Haftalarda da ayrıyeten füzenli hareket etmesi gerek doktorunuz size yanlış bilgi vermiş