Dnz01 rica ederim ne olur ne olmaz dayanmaya çalış yoksa doktora git erken öğrenmiş olursun kan testi ile hemde. Ben beklemiyordum oyüzden 2 hafta boyunca ağrı kesici ile yaşadım resmen pişmanım bilsem dayanırdım hamilelik başlangıcında ilk haftadan itibaren olduğunu söylüyorlar şiddetli baş ağeısı hatta biryer de erken belirti olarak bile okumuştum hayırlısı canım inşallah öyledir ❤️