Eminehmc dr dediği doğrudur canım bize zaten önden gidiyor diyor valla çok afedersiniz hayvan gibi yiyorum nerdeyse dışardaki ota böceğe saldıracaktım ama bu ilk zamanlardı son bir aydır artık kestim şimdi de korkuyorum Doğuma kadar 4 ün üzerine çıkmasın