Fato5289 Merhaba bebek doğru tüm ucu alarak emsede acıdan kaçınılmıyor.krem vs denedik ama geçmedi.emzirirken çok acı çekiliyor.tecrübelerinize ihtiyaç var.ne yapılmalı bayanlar.