belinay13 kizlarrrr vajinada ve kasiklarda batma hamilelik belirtisi yasayan oldu mu acabaa yumurtlamamdan 7 gun gecti hamilelik olabilir mi sizceee 😔
Mrymela belinay13 ilk o şekilde hissettim hamile olduğumu,kasığımda her zamankinden farklı bi batma, ve ateş sonra test yaptım pozitif çıktı , regl günüm sadece bir kaç gün geçmişti.