Kızlar 1 hafta 10 gündür falan karnımın bir sağ tarafında bir sol tarafında sertleşme oluyor. Bebegimin kendisi diye dusunuyordum sırtı,kafası veya poposu diye ama farkettim ki hem böyle oldugunda canim yaniyor hem de bazen aynı anda rahmimde adet agrisi gibi bir sey oluyor ve geciyor nedir bu yasayan var mı?