EylulEbrarin Yeni doğan bebeğe sizce hangisi alınmalı beşik içinde gelen sünger yatak var ama bilemedik hamgisini almalıyız raylı yatak mı almalıyız sizce sünger yatak mı yardımcı olabilecek varsa 🙏🙏
M-Ali EylulEbrarin ben 6 ay reflu yatağı kullandım sonra içine kendimiz istikbalden beşik yatağı aldık üstünü zaten koruyucu yaptirdim yünden
Ezooo Ben çok araştırdım ne yaylı ne de süngeri önermiyorlar ikisi de bebeğin bir ağırlığı olmadığı için omurgayı desteklemediğini savunuyorlar visko yatağı 3 yaşından sonra, lateks yatağı 3 yasa kadar öneriyorlar