songulce Merhaba arkadaşlar 19+6 günlük hamileyim. Hamileliğimin başından beri coraspin, progestan ve oksapar iğne kullanıyorum. 14.haftada doktor bunlara ek femix omega diye bir ilaç ekledi. 15.haftada ferrum ekledi ve dün decavit bir de magnezyum ekledi. Yani şu an toplamda 7 ilaç kullanıyorum 🤭 hepsinin ayrı etkisi var biliyorum ama femix omega ve decavitin içeriklerine bakınca yaklaşık olarak aynı şeyler olduğunu gördüm. İkisini aynı anda kullanan var mı? Ya da birini bir gün birini bir gün kullansam zararı olur mu bilgisi olan var mı arkadaşlar?
Duuyguum songulce bana da hemen hemen aynılarını vermişti sonra balık hapını kullandığımı söyleyince decaviti bırak demişti
Deletedmom0071 Bu ne kadar ilaç ya böyle doktorlara hiç güvenmiyorum. Acaba başka bir doktora daha mı gitseniz?