Aleyna12
Merhaba kızlar bundan bir hafta önce çatlatma iğnesi vuruldum iğneden 2 gün sonra çatlamış mı diye kontrole gittim yumurtam 28 mm olmuş ama çatlamış doktor çok büyümüş kistleşmiş ama çatlamış dedi zaten ilişki zamanlarına uyuyorduk ben kist mi olmuş dediğimde hayır dedi ben de anlamadım o zaman çatlamış kist de değil o zaman kistleşmiş noluyor dedim çok büyümüş dedi normalde 18_25 Çatlıyo dedi adetin 1 gün gecikirse bile gel dedi sizce neden böyle demiştir ? Hiç beklemeden adetim 1 gün gecikirse bile kontrole gitmemi istedi ?