Prensesimi_bekliyorum [silindi] 59 ile hamile kaldım 67-68 değişiyor canım tokken 68.400 falan geliyorum
R_abia yigitmom_ muz süt ceviz yumurta kuruyemiş mercimek bulgur meyve dondurma 😁🙈 dondurmanında işe yaradığını düşünüyorum 😁 Yani olması gerekenleri yedim hep düzenli bi şekilde meyveyi hergün tüketiyorum özellikle bende etkisi çok oldu bunların
yigitmom_ R_abia Muz ceviz ilk 2 ay o kadar cok tukettim ki suan midem almiyor son ay tekrar yiyecem😂 Meyveyi bende hergun yiyorum ama doktor uyardi porsiyonu azalt diye bende imom omegaya basladim
Berfinberf Prensesimi_bekliyorum ooo maşallah 🧿 ☺️ Benimki minyon olacakmış 31. Haftamdayım 1.350 kg 😣 ama çok şükür ki sağlıklı
yigitmom_ Berfinberf sağlığı yerinde olsun kilo cokta önemli degil canim peki doktor demedi mi neden kilo almiyor diye
R_abia yigitmom_ her meyveden yeterli şekilde yiyorum 😁 bende başından beri imom omega kullanıyorum onun faydası var bence
Berfinberf yigitmom_ yok canım gelişimi geride değil sadece az kilo alıyor korkulacak bir durum yok dedi. Kilo alımı durmadığı için sadece yavaş ilerlediği için sıkıntı yok dedi. Vitamine devam etmemi söyledi.
MerveKrmz Turkan38 tatlim sabahları kahvaltıyı erken saatlerde yapmaya gayret gösterdim mutlaka peynir yumurta süt tükettim çayı kahvaltı da hayatımdan çıkardım. Hergun mutlaka en az 2 bardak süt içtim. Kasar peyniri doğrayıp çerez gibi yedim. Ara öğünlerde genellikle 1 kase yoğurt ve 1 meyve yedim. Muz çok yiyorum. Mercimek et ve bulgur cok ye demisti bide doktorum. Ve her acıktığımı hissettiğim de durmadım biseyler atıştırdım. Inan ıyi gelecektir. Yakalar inşallah haftasını annesi sağlıkla kucağına alman dilegimle🌸😘
sevdicek Turkan38 benim de 31+0 1400 gr. Doktor suyunu da haftasına göre az buldu takip edicez dedi sen sordun mu suyunu 😔
Berfinberf yigitmom_ ister istemez üzülğyor insan 😔 ama sonra çok şükür sağlıklı diyorum durmak yok yemek yemeğe devam deyip kendime geliyorum:))
27_ Prensesimi_bekliyorum Belki erken dollenmedir. Benim de 2 hafta önden gidiyor ayrintilida erken dolllenmedir dedi doktor.
Prensesimi_bekliyorum 27_ 22.haftaya kadar önde değildi ama erken döllenme olsa o haftaya kadar da sürekli önde olması gerekmez miydi (ilk gebeligim tecrubesizim bu arada)