Hem25 Merhaba canlar bisi sorucaktım , 30 haftalık hamileyim daha tekmelerimiz asagıda o normal biliyorum ama bazen tekme atınca vajinanın ordan sanki atıyormus gibi hissediyorum böyle olması normal mi yasayan var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻
Seyuba Hem25 evet evet 33+3 üz bizde bu zamana kadar hep öyleydi korkuyordum ama çok normalmiş hala da öyleyiz 😂😂 o vurunca alttan sıçrıyorum ay diyorum millet ne oldu diyor 😂😂 sanki ayağı alttan çıkacak gibi 😂
Hem25 Seyuba İcimi rahatlattın valla 🙏🏻 Hic sorma bende öle kötü oluyorum sanki cıktı cıkacak 😁 Bide 30a girince simdi alta yakınsa dogum felan icin riskli mi korktum bi an 🙄 yanlız degilmisim 🤩
Seyuba Hem25 yok canım normal yerinde bebek benim ki hala oralarda birşey yapıyor define arıyor galiba çok kurcalamaya başladı bu çocuk 😂😂😂😂🙈