Irem19 kesinlikle canım takılma sen bu tarz kendini bilmeyip, iğnelemeye çalışan tiplere..istediğin kadar dikkat et olacak olunca olabiliyor..hamilelik döneminde organlar mesaneye baskı yaptığından daha sık lavaboya gidiliyor..bu da ister istemez enfeksiyon riskini artırıyor..bayan çok bilmiş demiş ya yok şöyle böle!!sürekli vc yi yıkayıp günde 3,5 4 litre su içmeme rağmen enfeksiyon tespit edildi ki hiçbi belirtisi yoktu baya şaşırdım..dr olabiliyor hamilelikte daha sık oluyor deyip tek kullanımlık tozdan verdi..pzt tekrar kontrole gitcem bakalım🙂Rabbim hepimize şifa verip,sağlıkla evladımızı elimize almayı nasip etsin inş🤲🏻