Dilekpoyraz Ben 5 haftamda keseyi gördük. 7 haftada kalp atışını duyduk. Bugün 8+2 yiz birsorunum yok hiç kanamam falan herşey yolundadır demi kızlar. İki tane düşükten sonra endişeleniyorum. Pazartesi kontrolüm var.
Sumeyye_g Dilekpoyraz cankm dua et şükret ne güzel işte bi sorunun yok dediğine göre inşallah böyle devam eder
Seyuba Dilekpoyraz yolunda canım 33+3 üz benim hiç bir zaman yerleşme kanaması dahi olmadı 🙏🏻 Kanama olmayınca sorun olduğu anlamına gelmiyor şükür, kiminde oluyor kiminde olmuyor
Dilekpoyraz Sumeyye_g dua etmez miyim canım hiç 🙏🏻 Bir sorunum yok derken mide bulantısı hariç oğlumda hiç bulantım olmamıştı açım ama yemek yiyemiyorm inş geçer 🙏🏻