0623-okay geçim derdi varsa heleki tez zamanda bırakın dilerim 🙏 bugün en kotu sigara 15tl ayda 450tl eşin de içse 900 TL sadece sigaraya giden paranız olacak. Sadece kendine düşen payı biriktirsen çocuğuna daha iyi bir hayat sunabilirsin. Bide anne karnında ki bebek içinde zor belki gebeyken anlamiycaksin doğduktan sonra astım vs olsa vicdan azabı hastane masrafı bir dünya derde yine sahip olacaksınız birde bunun bağımlılık eşiği var o yavru da büyüdüğünde sigara içmeye meyilli olacak 😔 ben 10 sene sigara içtim 3 aylık hamileyim öğrendiğim anda bıraktım çok zorlandım ama aklımdan yavrumu çıkarmadım onun bir sağlık sıkıntısı benden yana gelicekse dünya başıma yıkılır Allah'tan gelene birşey diyemem ama sebebi ben olmak istemem diye telkin ettim kendimi inşallah birakirsiniz 🙏 nefsinizin esiri olmayın diliyorum 🙏🙏☘