Hazalce Daha cok erken, ben 15 Mart'ta transfer oldum, 23 ünde akşam saatlerinde beklemiş idrarla test yaptım belli belirsiz bi şey çıkmıştı, o da hemen çıkmadı yani belki 15 20 dakika beklemişimdir. 3.gün embriyosuydu benim de, şu an çıkmaması normal, birkaç gün sonra deneseniz daha iyi olur sanki. Ilk günlerde birkac saat bile farkediyor çünkü testin algılaması için