sevdicek bir aydir benimde suyum az canim bes gün yattim hastanede taburcu oldum simdi evdeyim ciger gelistirici de yapıldım. Sinirin altina kadar düştü benim suyum hergun nst ultrason takibi yapiliyordu solunumu sıkıntı ya girerse dogum yapilacakti bi sorun olmadi cok şükür ciktim haftada bir kontrole gidiyorum simdi