esrbhr benim de öyleydi umarım senin düzelir kötü örnek olsun diye demiyorum ama progestan bu aşamada bir işe yaramıyor ben hapı günde 3 kere iğneyi de gün aşırı oluyordum bir gün yoğun kanama ve Sancıyla hastaneye gittim rahim ağzım açılmış hemen ameliyata aldılar serklaj oldum 2 gün önce yani. Şu an full yatak istirahati hala da az az kanamam var demem o ki hiç ihmal etme inşallah senin benim gibi değildir ama mutlaka doktoruna danış. Geçmiş olsun.