@Biryabanci1 benim de değerler normal ama dişim kırıldı sadece kökü kaldı doktordan izin almamı yaptırdığım zaman da bütün riskleri kabul etmiş olduğumu söylediler çektirmedim bende çok kötü bir görüntü ama yapacak bişe yok doğum sonrasını bekliyorum geçmiş olsun canım