Bugun doktora gittim 32+4 haftalıgım doktor bebegin eşinde değişiklikler görünmüş dedi sonradan senin biraz erken yaşlanmaya başkamış dedi int arastırıyorum 32 haftadan önce olursa sıkıntılı diyor ama doktorumun erken demesi beni endişelendirdi başına gelen yada bilgisi olan arkadaslar varsa yardımcı olabilirmi 😞😞😢