Dlktpl Kızlar merhaba benim bat genelde 27 28 gibi gelır gec yumurtlasam da cok atmaz ıkı gundur ara ara adet belırtılerım var ama daha olmadım bugun 27.gunum var mı benım gıbı bekleyen bırlıkte konusalım bekleyelım
Senagg Dlktpl bu yaşıma geldim en fazla 3 gün gecikirdim tam 8 gün oldu hala yok 🤦🏻♀️ adet günüm ovulasyon baktım koyu çıktı hamileyim sandım sonra silikleşmeye başladı heralde yumurtluyorum dedim. O günleri de değerlendirdik. Beklemedeyim bende ama çok yorucu bir süreç maalesef 🤦🏻♀️
Blackkcat Dlktpl merhaba canım ben de 27-28 günde bir olurum hiç şaşmadı daha ,bekliyorum ağustos 26 ya da 27 yi,umudum yok bu aydan da,dört gözle batı bekliyorum 😊
maviruhum Benimde 28 Günde bir kesinlikle saati bile sarkmadan olurdu üç gün geçti sebebini bilmiyorum ama adeti iki gün kala yumurtlamıştım🤔
Dlktpl maviruhum bende ovu testlerım bıttı 18.gune kadar pık yakalayamadım beklıyorum adet belırtım var ama gelmedı
Dlktpl BabyComeOn benım senede bıkac kere gecıkır oda yumurtam catmamamıs olmasından olurdu sımdı beklıyorum 30 a kadar bekleyecegım test yaptım sabah ama gec yumurtladıgom ıcın cıkmayabılır beklıcem bıkacgun daha acıkcası bılmıyorum
DiplomaliEvHanimi Dlktpl dun kan verdim negatif dedi doktorlar sonuc kac goremedim belki yukselir diye bakacaktimda bulanti ates serum yapildi dun gecikirsem hafta ici bidaha vercem. Beyaz kremsi akintim var biraz sulu
gunesveguney Benim normalde adetlerim duzensizdi doktor ilaca başladı inofolic combi diye ilaca basladiktan sonra tam gununde gelmisti ne guzel :( suan takvime gore 9 gun gecikti hala da tık yok :((((
gunesveguney Dlktpl gitmistim zaten ilac vermisti 3 ay kullan oyle gel dedi 1. Ayinda regli oldum oh duzene girdi dedim 2. Ayi oldu şuan tık yok hala 🙄
Dlktpl Blackkcat bende bebek olsun dıye ıstıyorum ama oyle bır belırtım yok adetle alakalı bıkac arada anca
Senagg Blackkcat inşallah 🤷🏻♀️ geçen hafta kan tahlili yaptırdım negatif çıktı şu an beklemedeyim hiç belirti de yok. Adet olmadan 1 2 gün önce göğüslerim falan şişerdi ama tık yok 🤦🏻♀️