Fatmaahuseyin Oncelikle merhaba kizlar hem fikrinizi almak hemde yasadiklarimi size anlatmak istedim.biz yaklasik 1 yildir evliyiz ama en bastan beri korunmamiza ragmen bebegimiz olmadi:(sonra bizimle evlenenlerin hemen ilk aydan veya ikinci aydan gebe haberleri gelmeye basladi .tabii ben ne kadr pek umursamasamda cevremizdekiler neden siz yapmiorsunuz demelerine maruz kaldik.ikimizde suan dusunmuorz diye belirttik ama icimizde firtinalar kopuyordu tabiki.kimimiz simdi daha erkendi bunlari yasamaniz diyceksiniz elbette ama inanin bir anda cevrenizdekileri gorunce psikolojiniz gidior sanki hic bebegim olmayacak gibi.herneyse ben bir doktora gittim tuplerin kapali olabilir dedi haziran ayinda ve hsg yani rahim filmi cekelim dedi kabul ettim esim pek anlamaz boyle seylerden.durumlar malum biraz kritik oldugu icin anestezi kabul etmedim guclu bir kadinim dedim kendi kendime.sonra esim nobete gitti o gune denk geldi tek basima hastabeye gittim anestezisiz rahim filmi cektirdim .cok zorlanmadim aslinda ama ne kadr guclu olursan ol tek basinasinya orda insan tuhaf oluyor .iki tupumunde kapali oldugunu ogrendim ve sadece sol tupum acildi ne yazikki:(iki uc saat hastanede kaldiktan sonra taburcu edildim ve tek basima evime gittim.doktorum egerki iki uc ay tedavi edicez olmazsa tup bebek mecburi dedi yikildim orda :(aksam esim geldi nasilsin demeye kalmadi boynuna sarildim ve saatlerce agladim .haziran ayinda yaptirmistim ben temmuzda adet olmadim normalde 15 20 si gibi adet olmam gerekirken gun gectikce heyecanlaniordum bebegim olacak diye temmuz 16 ve 22 de kanda beta yaptirdim negatifti .bu arada gidip gelmekden artik devletteki sekreter bayan beni taniordu 22 sinde ikinci beta yi yaptirmaya gitrigimde yine negatf olcak bosuna yapiorsun dedi bana cok uzuldum yinede insanlara saygimdan kotu birsey demedim . Negatif cikti iki gun sonra doktoruma gittim bana adet sokturucu verdi kullandim6 gun falan sonra biraktim sonra yine adet olmadim artik adet olmak icin gun sayiyorum nerdeyse olsada tedaviye baslasak diye.birgun esimle alisverise gittik bebek kiyafetlerini gorunce ic gecirdim .bana egerki adet olursan eylul gibi kendimizi duzeltelin asilama yapalim dedi.cok mutlu oldum .azicik zamana birakma taraftariydi esim olursa bormal olsun hastaneler bosuna birsuru para alior diye ki bir suru para vermistik farkli farkli onerilen doktoralara gitmistim sagolsub kirmamisti beni.neyse kurban bayramina iki gun kala doktoruma gittim dedi kendimizi garantiye alalim once beta bakalim sonra 21 gunluk bir ilac vericem adet kesin olursun ve daha sonra tedaviye basliycaz.o anda beta vermek istemedim sonucu negaft ama ben tek kaldiramam diye wsim is cikisi beni aldi yine devltte gittik yaptirmak icin sans ya sekreter kadin yine orda beni gorunce yine negtftir dedi bu deda tutamadim kendimi laf soyledim ilac kullanicam ben de biliorum negarf dedim.agladim.herneyse eve geldik memleketlere gidicez diye bir suru is tuttum evi temizledin tam oturdum tahlilim aklima geldi baktim ki veta buyuktur 10000 .dedim yanlis girmisler veya ben okumayi bilmiorum esime gosterdim sok oldu.sonra telefobum k Caldi arayan sekreter kadindi beta n farkli cikmis biraz istersen gel doktora sor ilac kullanicam dedin vicdan yaptim dedi saat gece 11 .hemen gittik esimle apar topar dokotr bir bakti 6 haftalik gebesin dedi masallah demeyi unutmayalim kizlar:)ben sok gecirdim dedim boyle boyle dedi bazen gorunmeye bilior o an birkez daha Anladim ki Rabbim cok buyuk cokk .disariya ciktim inanamadim ben gebemiyim yani diye.. esime sarildim agladim tabi esim negatf yine diye dusunmus oda teselli etmeye calisior beni zaten bekliorduk sonucu diye sonra hemsire geldi ama bu kadr aglama bebegine zarar verir senin dinlenmen mutlu olman gerek dedi esim yuzume bakti bebek dedi evet gebeymisim dedim o da agladii yanii o gun inanamadim inanin Rabbimkn kudreti herseye bedel.sen bittim yetis Rabbim diorsun bir bakiorsun yaninda.bizlerki ona layik kul olmaya calismaliyiz ve dua cok onemliymis onu birkez daha anladim ben.simdi yavas yavas buyuyoruz biz kizlar Rabbim bebek isteyenlere tez zamanda nasip etsin insllh hepinize dua ediorum sizde bana dua edin bebegimi saglikli sohhatli sekilde kucagima alayim benum maceram bu umarim umutsuz olanlara umut olurum:)
sevval55 Fatmaahuseyin duygulanarak okudum kendi hikayeme benzettim☺️🙏🏻 Rabbim devamını nasip etsin insallahh
Busra006 Fatmaahuseyin yaa hayırlı olsun kuzum çok sevindim maşallah Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin 😍😍😍❤️
Smraozn12 Fatmaahuseyin gozlerm doldu okurken. Cokkk mutlu oldm kuzum Rabbim düşmanımın bile kucagnı boş bırakmasın herkes bu mükemmel duyguyu yaşasın inş 🙏🙏
SeherMert Hikayenizi heyecanla okudum İnan’ın gözyaşlarımı tutamadım ve sonuca çok sevindim. Allah’m sağlıkla sıhhatle almayı nasip eylesin kucağınıza 🤗
Kbrbydkk Gözyaşlarımı tutamadım rabbim sağlıkla kucaginiza aldirsin. Zor bir süreç gecirmişsiniz. Hayırlısı olsun hakkınızda