nurcel Canım ben acilde iki kere kan testi yaptırdım birincisinde 377 çıktı çok düşük 3 gün sonra yine yapalım dedi bu sefer baya yüksek çıktı 2260 gayet sağlıklı bir gebelik dedi folik asit yazdı bu şekilde tekrar hiç gitmedim çünkü henüz bir kadın doğum doktoruna karar veremedim 😊Umarım ikimiz için herşey yolunda gider önce keseyi sonra kalp atışını duyarız🥰