PembeKoala esra1907 banada dün gece öyle oldu hafif kasık ağrısı sanki adet olucakmışım gibi sol tarafımda özellikle ama ben daha 30. Haftadayım şuan düzeldi normalde erken doğum habercisi olabiliyormuş geçmediyse doktoruna sor istersen