Eelliiifffff Kizlar meraba. Persembe günü biraz is yaptim egilip kalktim damla damla kahverengi akinti geldi sonra kirmiziya dondu ama damla damla ayaga kalktigim zaman hemen oluyo doktor dusuk tehlikesi var yaticaksin ama yataga bagli kalma kalk biraz dolas dedi bugunde kahvalti hazirladim yogun bi sekilde geldi boyle bisey yasayan varmi normal mi ?
Ulku12 Eelliiifffff canım kırmızı kan yeni kan demek kahve rengi kanama bazen içeride birikmiş kan olabiliyor progestoron diye bir ilaç var doktorun vermesi lazım aslında kaç haftalıksın
Baloncuk Canım benimde bir kere oldu aniden geldi acile gittim progestan verdi Allah'a şükür bişey olmadı birdaha da gelmedi
Baloncuk Canım doktorlar aşırı kanama olmadığı sürece siknti olmadığını söylüyorlar benim bir kere pembe akinti geldi ve iki üç kerede kahverengi akıntı içini ferah tut Allah'ın izniyle bişey olmaz bebeğine