Tugceee123 genelde tum hamilelerde oluyor galiba bu dusukluk bende de var 32. Haftadayim b12 ve d vitamini kullaniyorum 2 aydir d vitaminim inanilmaz dusuktu 10 gun tatile gitmistim oglen saati gelene kadar genelde güneste durdum geldikden sonra tahlil yaptirdigimda normale dönmüştü sabahlari bol güneş alin ve takviye kullanin duzenli duzelir insallah