Prensesimi_bekliyorum Günaydın arkadaşlar bu sabah 29.haftaya merhaba dedik minik kızımla ama şimdiye kadar hiç yasamadigim mide ağrısı başladı. Sizlerde de var mı acaba ve neler yaptınız geçmesi için?
sinemsepci Prensesimi_bekliyorum bende 29.haftadayım canım bende de mide yanması oluyor. Limonlu soda içince biraz rahatlatıyor
Prensesimi_bekliyorum sinemsepci anladım canım ben de deneyim bakalım. Şimdiye kadar kocaman karnım 😂 dışında hiçbir sıkıntım olmadı çok şükür ama artık iyiden iyiye kendini belli etmeye başladı hamilelik
Dilosunuguru Selam kızlar bende 29+2 günlük hamileyim. Mide yanması ve bulantısı oluyor. Doktorum yanma için rennie yada gaviscon şurup tavsiye etti. Dayanamayacak duruma geldiğimde şurup içiyorum rahatlıyorum. Ya da soğuk süt tavsiyemdir. 😊
Dorukunannesi95 Dilosunuguru ben de 29+2 yim. 1.trimesterde yaşamadigim mide agrisini bulantisini yasiyorum gün icinde. Tek kurtaricim soda
Denizbozok Ben tam 29 haftadır reflüyle uğraşıyorum asla azalmadı hep vardı şimdi daha da arttı lansor önerildi ama başlamadım korktum gavisconla idare ediyorum doğumdan sonra bile devam edicek benimki, sizinki son aylarda başladıysa geçecektir doğumdan sonra
Prensesimi_bekliyorum Dorukunannesi95 çok şükür şimdiye kadar ne mide ağrısı ne bulantı ne iştahsızlık hiçbir şikayetim yoktu ama artık başlayacak sanırım 😔 bu kadarına da şükür yine de