Ans bana doktorum fenistil sür dedi çatlaklara. Çünkü benim kıpkırmızı olup kabarmıştı kaşımaktan. Gece uykudan uyanıyodum bi bakıyorum kaşıyorum karnımı. Fenistil sayesinde kaşıntı geçti, kırmızılığı geçti daha soluk bi renk oldu, çoğu yerde de kabarıklık geçti 🙏🏻 Ben kantaron deniyodum iyi gelir zeytinyağlı falan diye. O daha çok kaşındırdı beni 🤦🏼♀️