Fyz01 Kızlar bu ikinci hamileliğim ilki düşük olmuştu düşükten sonra çok fazla enfeksiyonum çıkmıştı şimdi karnım çok ağrıyo sağlık ocağı enfeksiyon dedi yarın tahlil yaptırıp doktoruma gidicem ama korkuyorum bebeğe bişey olmuşmudır diye