Seda666666 Kizlar 2 gundur çok kaşıklarim agriyor. Uzanirken sanki karnim yırtılacakmiş gibi oluyor. Acaba bebişim büyüdügünden mi oluyor. Hareketlerini hissediyorum tekmesi gayet iyi😀
Fatmanzmgl Seda666666 bndede ayni sekilde 24haftalkolduk bi anda agri saplaniyor bı sızı oluyr gbi sag kasigima bazen sol kasigima
Fatmanzmgl Seda666666 gün içinde cok oluyr belki calstgm icin evde genlde yatiorum ama egilince feln agrm oluo bnde brde enfeksiyon var cok pimpirikli oldum 😔
Seda666666 Sedahatun aynn bende oyle oluyor ama gece daha rahatsiz ediyor. Sabah kadr uyumuyorm snra oglene kadar yatiyorum. Rannim sag saglim kucagimiza.almayi nasip insaallah 😘