Sccr37 Kızlar söylemesi ayıptır ama ishal oldum ve gececk diye bekliyorum 3 gundur gecmiyor. Kasiklarima dogru bazen inceden sızı giriyor. Az daha bekliyim mi, yoksa doktora gozukuyum mu bi
Sccr37 Dudus 18 haftalik hamileyim tedirgin oluyorum. Su kaybim olmasin diye bol bol iciyorum ama gecmedi ya
Seymk Enfeksiyon da olabilir doktora gitmenizde fayda var. Sıvıyla birlikte mineral vs. de kaybediyor olabilirsiniz.