Bende 1,5 ay önce nezle oldum ve o gündür burnum tıkalı.Doktorum illadin verdi 5 gün kullan dedi ama 1,5 aydır kullanıyorum.kullanmayınca burnum açılmıyor nefesim daralıyor.bir de çalışırken hiç olmuyor.umarım bebeğime bir zararı olmaz.Nasıl geçecek bilmiyorum😔😔😔