Busrakivanc yok suni dedi doktor bn tirsiyom tabi bi cakallik geldi acilma daha 2 3 cmken ufaktan zorlamadan ikiniyodm ebe yapma yorulursun dedi ve ikindikca agrimin sekli degisiyodu farkettm ebe arkayi dondukce odadan ciktikca ıkındım ve bir karin agrisi sanki ishalm gbi dedim bn altima s.cicam tam sancin gidince soyle dedi soyledm bir bakti olms hemen 9.5 cm herkez sok yandaki kizda 14 saattr suniyle dogumu bekliyodu o bile baktm ikiniyo 😁😂 ebeye dedim yalniz gucum yok ben doguramam iste bunu diyince yedim suniyiki doğumu desteklesn diye yoksa daha vermemislerdi acilma hizli gidiyor diye nasil korkuyom ama megersem kendi sancimla ayni esikte bi aciyms hic fark yoktu hatta vermesede olurmuş ve dusunme dusununce gelmiyorlar bn doguma gittim gun fena griptn baktm gelcegi yok konustum karnimda gelmedin gelmedin bugunde gelme valla halim yok dedim 2saat snra geldi 😂😂