6714431 6 haftaliktan 12_13. Haftaya kadar adet olur gibi yoğun kanamam oldu.ilac vs kullanmadım.sadece evde yatarak dinlenerek geçirdim.cogu gebelikte bu durum normal olabiliyormuş.bu demek değil ki tedbir alınmamalı.sadece çok pnik yapmayın,geçiyor.su an 16 haftaligim.bir sıkıntı yok simdilik..