Zuzum24 bende 6 sene kullandım hapı ve bıraktıktan 1 ay sonra hamile kaldım zaten 2 ay gibi ara verin diyorlar vücudun kendine gelebilmesi için ama bence olur doğum kontrol hapları kısırlık yapar diye bi algı var ama tamamen yanlış bunu her doktor söylüyor zaten bence kısa sürede hamile kalırsınız ama 1 ay beklerseniz en azından yumurtlama zamanını kesin öğrenmiş olursunuz