Sanırım düşüğü olanlarda hep oluyor. Benikde ilk bebegim düşük olmuştu.o sebeple aynı korku bende de oldu.burada önemli olan doktor sanırım.benim doktorum çok moral verdi.birde baska şeylerle ilgilendim. Odağımi değiştirdim bı sure. Şimdi 15 haftalık oldu bile.sende içini rahat tut. Birde aklına kötü şeyler getirme.