Selvaelyenn benimde öyle verdi eylül ortası şeker yüklemesiyle bir olucak. Aklımda hep neden o haftada diye.güveniyorum doktoruma ama içime kurt düştü.23. Haftaya kadar diye biliyordum bende. Net bir cevapta alamadım bugün başka bir yere gideceğim detaylı için huzursuz içim çünkü.dedim o haftalarda da oluyor demekki ama bu ay iki kez görmüş olurum. Gideceğim yani rahat edemicem.