Tugbaklc mevzuata göre A sınıfı özel bir hastane normal ve müdahaleli doğum için, en fazla 388,80 TL, epidural anesteziyle doğum için 413,10 TL, suda doğum için 360 ve sezaryen için en fazla ödenecek tutarın 437.40 TL olacağı belirtilmiş.
Eğer bunlardan fazla isteyen özel hastane olursa hemen şikayet edin diyor Sgk’ya ve sağlık bakanlığına
Ama ben de şimdi öğrendim bunu araştırıp hakkımızı savunamıyoruz sanırım 😪