Grslhndn ben dogumdan korkmuyorum. 21 haftalik gebeyim. Bebegimi sag salim kucagima almak nasip olursa arayi cok acmadan ikinciyi yapmayi planliyorum. Allah zaten o kadar guzel bir sistem yaratmiski bebegin basinin asagi donmesi, kanala girmesi, rahmin kendiliginden acilmaya baslamasi en guzel mucizeler. Bize sadece biraz sanci cekmesi, biraz ıkınması kaliyor😊