Sedamamiasya Kızlar dün doktor kontrolüm vardi bebeğim 2650 gram. 34. Haftada 2450 kiloydu. 2 haftada 200 gram az geldi. Doktoruma sordum normal dedi ama yine aklım karıştı. Sizde durumlar nasıl🙄
Haribo42 Sedamamiasya kendini korkutma canim gayette iyi daha vakit var ins alir kilo ayrica kilosuda iyi
Sncem Sedamamiasya kiloya takilmayin lütfen bu kadar anne karnında ne kadar kaldığı önemli bebeğiniz için bu daha sağlıklı emi olun düşük ağırlıklı doğan bebekler daha çabuk toparlanıyor
Hande2204 Sedamamiasya canim benimde 34. Haftada 2500du 36da gittigimde 2850 cok normal dedi hatta artik haftada en fazla 150 gram alir cok almiycak dedi seninde gayet normal doktorun sorun yok diyosa kafana takmaya degmez
Sirincili Sedamamiasya canım 36+0 dı dün kontrolde 2800 dedi doktor hatta ben çok dedim yok normal dedi
Dilker Biz 39+2 olduk pazartesi günü doktor 3250 dedi geçen hafta perşembe başka bi doktor 3500 dedi ultrason net sonuç vermiyor artı eksi 500 koyuyolar belki kilosu daha yüksek çıkar. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏
Sedamamiasya Haklısınız ya her gittigimde en az 400 gram almis oluyodu iki hafta da 200 e dusunce acaba gerileyecekmi iyi beslenmiyo muyum diye sorguladim kendimi😑
Tugba12345 Bnm 35+6 da 2.884 du 200 gramlik eksiklik onemli dgl canm hatta normal dogum dusnyosan cok iyi bile.et tavuk bolca tuket canm