Bb38x ben 17 haftalık hissetmeye başladım ama öyle sert değil hafif pıt pıt şeklinde 19 20 haftada daha hareketli oluyor acıktığında tok olduğunda oynuyor resmen içimde 20e girdiğimde beri günde bir kaç kez hareket ediyor alıştım. Ablam beline yastık koyup kendini serbest bırak dedi bacaklarını uzat bebek bu şekilde daha rahat hareket edecek dedi yaptm gerçekten öyle belirgin hissedebiliyorsun ama konuşma bunları yaparken yoksa bebek duruyor.