nagihannss bende kimyasal gebelik yaşadım ama degerim çok yavas ilerledi ve çok yükselmeden düştü degerlerim . Bir sonraki ay hemen hamile kaldım ve regl gecikmedem beta hgc 18 çıktı değerim çok düşük oldugu için 1 hafta sonra gel dedi dr o süreçte 2 gunde bir test yapıyordum ve 4 kat artıs oluyordu ve 1 hafta sonra gittiğimde çok şukur kese gorundu beta hgc 1900 lere ulasmıstı 1 haftada . Sende 2 gunde bir test yap kimyasal gebelikte yukseliş az olur . Benım ilk etapta 2 gunde 4 kat arttı en sonki testimde 2 kat artmıştı