Minee34 Arkadaşlar 23haftalık hamileyim kahverengi lekelerim oldu acile gittik bebeğim rahim ağzına kadar inmiş özel hastaneye gitmeme rağmen doktordan memnun kalmadım hiç sadece ilişkilde dikkat et yorulma bol su iç dedi yürürken zorlanıyorum rahimimde batmalar oluyor bebeğimin yukarı çıkması için ne yapmam lazım başına böyle bişey gelen var mı
esmaynyl Minee34 aynı durum benim başıma da geldi . Hiç yatmadım hatta işime devam ettim . Sadece bana da ilişkiyi yasakladı . Çok şükür bişey olmadı plasenta da yukarı çıktı kendiliğinden
pkos_dunyam Ben henüz 9. Haftamda aynı şeyi yaşıyorum ama Proluton depot iğne bu konuda cok iyi doktorunuza bi sorun isterseniz haftada 1 vurulmanız bile yeterli olacaktır bide serklaj işlemi var
Minee34 pkos_dunyam peki doktor sürekli yatıcaksın gibi bişey dedi mi progestan kullanıyorum bidaha doktora gitmedim evde dinlenmeye çalışıyorum kahve akıntım kesildi ama hala yürürken baskı hissediyorum zor yürüyorum
Busray Minee34 kesinlikle sadece yatış yoksa çıkmaz bende dört aylıkken aynı durumu yaşadım iki hafta sonra doğumum var hala aşağıda ve çok korkuyorum dua edin lütfen 🤲
Minee34 Busray acaba günde iki kere falan ayaklarınızın altına yastık koyarak sırt üstü uzansanız faydası olur mu ki öyle yapıyorum ben inşallah faydası olur